AESOP travel set

AESOP travel kit

I totally hate to waste the (limited) space in my suitcase for beauty and care products. I rather like to fill it with souvenirs and clothes. But on the other hand it is so important to take care of your skin, especially while travelling. There’s a simple and easy way out of that dilemma called travel sizes. My beauty case for London is stuffed with my favorites from AESOP, Bobby Brown and Elizabeth Arden.

details here:

DAILY ROUTINE // MAKE UP // COTTON CARE // PEDICURE // HYDRATION


Ich hasse nichts mehr als den sowieso schon limitierten Platz im Koffer für Kosmetika zu verschwenden. Lieber fülle ich ihn mit Souvenirs und Kleidern. Doch auf der anderen Seite ist es extrem wichtig, gerade auf Reisen, die Haut intensiv zu pflegen. Das Dilemma auf einfache Art und Weise umgangen werden, die Lösung heisst “Reisegrössen”. Mein Necessaire für London ist gefüllt mit meinen Lieblingsprodukten von AESOP, Bobby Brown, Louis Widmer, & Other Stories sowie Elizabeth Arden.

details hier:

DAILY ROUTINE // MAKE UP // COTTON CARE // PEDICURE // HYDRATION

AESOP travel set

AESOP travel set

You Might Also Like

1 Comment

  • Reply Anna 26/11/2015 at 10:40

    Das Problem mit dem Platz im Koffer kenne ich nur zu gut. Und Aesop Produkte mag ich auch supergern! 🙂

    xx
    Anna

    LITTLEFASHIONFOX.net

  • Leave a Reply